Obama Girl Dress

You can’t really see it well in the pictures, but this grey pencil dress from H&M reminds me of something Michelle Obama would wear. That’s why I call it my Obama Girl Dress. These pictures were taken at a parkinglot in Antwerp, near the riverside. I loved the grafitti on this old cabin, somehow It seemed to go perfect with the outfit. 
Why are there only two pictures? Well, thats because I was in a very, very frustrated mood actually. My face looked grumpy in all the other photos. My camera wasn’t working the way it should. It never does really. My boyfriend was the scapegoat at service and he had to handle my sudden frustration outburst. I made it up by giving him a nintendo game for his 20th birthday. Boys and their toys. What can I say? 
Dress: H&M
Cardigan: H&M
Boots: Men @ Work
Share this post:

33 Comments

  1. 19 March 2011 / 18:23

    great :):)

    steadyasaclock.blogspot.com ^^

  2. 19 March 2011 / 18:52

    Bedankt voor je comment, leuk om te lezen! Ik vind je rode haar erg mooi, wees er trots op!

  3. 19 March 2011 / 19:46

    The graffiti looks amazing, as do you! ๐Ÿ™‚
    xx

  4. 19 March 2011 / 19:54

    geweldige locatie en leuke outfit!

  5. 20 March 2011 / 00:13

    i love it! both the clothes and the wall:)

  6. 20 March 2011 / 04:11

    I totally tried on that dress! I was so close to buying it, but it was an awkward length on me because of my short height. It looks great on you, though!

    Your hair is so pretty! And this location is so beautiful, too. So pretty much I love everything about these photos. x)

    – Caroline (http://keepcalmandstyleon.blogspot.com)

  7. 20 March 2011 / 10:42

    mooie simpele outfit en de achtergrond muur is leuk!

  8. 20 March 2011 / 13:47

    very cute outfit! I love the wall too ๐Ÿ˜€

  9. 20 March 2011 / 13:49

    Sweet look!
    And what a wonderful painted wall ๐Ÿ˜€

    xxx

  10. 20 March 2011 / 14:30

    superleuke outfit! en die locatie is echt schattig ๐Ÿ˜€ zo met die bloemetjes op de muur! geweldig!

    btw, ik zie net dat ik bij je links sta! wist ik niet! bedankt daarvoor ๐Ÿ™‚
    ik maak ook even een plaatsje vrij voor jou op m'n blog.

    Peace, A. โ˜ฎ

  11. 20 March 2011 / 14:46

    mooie outift!
    en die muur is echt heel leuk gedaan. โ™ฅ

  12. 20 March 2011 / 15:32

    Leuke outfit, en mooie foto's ! Ik heb altijd hetzelfde aan de hand, daarom post ik nooit outfit-foto's (hoewel ik echt SUPER graag zou willen) omdat ik ze nooit goed genoeg vind ! Super leuke locatie ook trouwens ๐Ÿ˜€ !

  13. 20 March 2011 / 16:17

    has a touch of michelle about it! looks fab ๐Ÿ™‚ xx

  14. 20 March 2011 / 17:37

    Bedankt voor je reactie ! Bij Steps en COS winkel ik ook niet wekelijks hoor, haha ! Het verschilt ook gewoon echt (vooral bij Steps dan) van collectie tot collectie, de lentecollectie was helemaal niet mijn ding maar de aanstaande zomercollectie vind ik dan weer super !
    In Brussel bedoel ik de Dansaert-wijk als vintagewijk (tegenover de Beurs), maar er liggen natuurlijk ook nog andere vintage winkels !

  15. 20 March 2011 / 17:38

    Trouwens, ik ga deze zomer ook naar Barcelona, toevallig ๐Ÿ˜€ !

  16. 20 March 2011 / 17:40

    haha ja! dat zei ik ook al! Echt zooo belachelijk! en ook echt dat ze de gasten dan strafrechtelijk zouden vervolgen (haha ik studeer rechten dus vond dat wel een goede grap). Je ziet er leuk uit!

  17. 20 March 2011 / 17:55

    eee, this is SO gorgeous hun, lovey the outfit + the background. xx veronika

  18. 20 March 2011 / 17:55

    These pictures are pretty…I love that gorgeous wall ๐Ÿ™‚
    xoxo
    Olivia

  19. 20 March 2011 / 18:07

    Neen nog niet gedaan :p ! Maar mijn vriendje is er wel al geweest, en hij zei dat La Rambla wel tof is om te winkelen (ik denk dat het La Rambla is, het is de enige naam van Barcelona die ik onthoud *shame*) en er ligt ook ergens een Primark, als die makkelijk te bereiken is wil ik daar ook wel naar toe, maar voor de rest : GEEN IDEE ๐Ÿ˜€ !

  20. 20 March 2011 / 18:52

    I love the pictures ๐Ÿ™‚ And i love the dress in the previous post!

    The Flower Girl

    thebohemiangoods.blogspot.com

  21. 20 March 2011 / 19:59

    Mooi kleedje & zo'n leuke achtergrond!

  22. 20 March 2011 / 20:31

    ahahahah well when you calm down you will read this again and you will realize how cute is everything you are mad about ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚